Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na oprogramowanie finansowo-księgowe oraz serwer bazodanowy.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Wymagane licencje dla 7 stanowisk pracujących równolegle, w tym: 2 stanowiska finansowo-księgowe oraz 5 stanowisk handlowo-magazynowych.
- Konfiguracja serwera bazy danych
- Konfiguracja systemu pod katem indywidualnych rozwiązań, raportów, połączenia z elektronicznym sys. Wymiany danych EDI
- Przeniesienie danych (kartotek kontrahentów, towarów, rozrachunków, BO, inne)
- Szkolenia pracowników
- Serwer bazodanowy
Oferta powinna obejmować serwer fabrycznie nowy.
2. Warunki udziału w postępowaniu
Oferta skierowana jest do podmiotów, które zaoferują produkt, spełniający kryteria określone w opisie przedmiotu.
Oferta skierowana jest do podmiotów działających w zakresie sprzedaży, wdrożenia , tworzenia indywidualnych rozwiązań oraz opieki posprzedażowej oprogramowania dla biznesu, które udzielą minimum 12 miesięcznej gwarancji. Kwota wnioskowanej zaliczki w przedziale 0-50% wartości złożonej oferty. Zaoferowany termin dostawy nie przekroczy 3 miesięcy liczony od dnia złożenia zamówienia.
3. Kryteria oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria
- Cena netto oferty – maksymalnie 5 pkt
- Wartość netto wnioskowanej zaliczki – maksymalnie 2 pkt
Zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4. Sposób przyznawania punktów
a. Oferty o najniższej cenie otrzymają 5 punktów natomiast pozostałe oferty otrzymają wg wzoru: cena najtańszej oferty/cena netto ocenianej oferty*5 punktów.
b. oferty otrzymają punkty wg wzoru:
2 punkty*(1-(kwota wnioskowanej zaliczki/kwota całkowita oferty))
5. Zakres wykluczeń
Zostaną wykluczeni oferenci, którzy przedstawią ofertę niezgodną z przedmiotem zamówień, nie prowadzą działalności z zakresu sprzedaży oprogramowania dla biznesu, udzielą gwarancji krótszej niż 12 miesięcy, zarządzają wpłaty zaliczki przekraczającej 50% wartości złożonej oferty. Wykluczeni zostaną również oferenci, którzy zaoferują wdrożenie przedmiotu zamówienie w okresie dłuższym niż 3 miesiące licząc od daty złożenia zamówienia.
6 Termin oraz wytyczne składania ofert
Oferty prosimy składać w języku polskim, w walucie PLN.
Oferty prosimy przesłać mailowo na biuro@rybymielewczyk.pl lub złożyć osobiście/listownie pod adresem Sprzedaż Hurt Detal Przetwórstwo Ryb „RYBY” Mielewczyk Jan i Wspólnicy sp. j. ul. Leśna 3a 83-300 Kartuzy. Osobą udzielającą dodatkowych informacji jest Joanna Kopaczewska (58) 681-32-65.
Termin składania ofert mija 28 czerwca 2018 r.
7. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 3 miesiące od złożenia zamówienia.
Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Kartuzy, 14.06.2018r.